Nov 14, 2010

sayangss dan merindui korang..!!


15/11/2010..
hari terakhir aku menjejakan kaki aku ke sekolah petang..weyh, aku akan sentiasa merinduai sesi petang..terutamanya cikgu = teacher Farihah,Miss Sor,Cikgu Jamri,cikgu Fara Shida semuanyalah..!!sayang cikgu dan tak lupa jugak korang yang sedang membaca post ni..kawan terhebad yang penah aku ada..sudi melayan kerenah aku yang tahpape, besar kepala aku, benci aku, sayang aku ape2 jelah..trima kasih bebanyak yah..aku x tau nk ckp apa lagi kerana aku tetap membenci 2010 kerana tahun ini tahun kejatuhan aku..hari ni aku berniat aku nk buad jahad..x yah lah..~TAHUN DEPAN..!!mak..!!PMR der...x nk kodd..,aku kna kosentrate bia keputusan aku x seteruk tahun ni..insya-allah..kurangkan bermain PS2, internet , blogging semuanyalah..! aku munggkin akan hentikan semua tuh..dan hidup aku hanyalah dengan buku dan kelas tambahan..aku mahu lebih daripada abang aku yang kini sedang menuntut di MRSM..7A 1B..aku mau 8A..tahun ni dia SPM..lantaklah dia..aku x nk kacau dia..~ sepupu kembar aku dapat result UPSR..sorang agak mebanggakan..4A 1B..terbaik !dulu aku just dapat 2A 3B..so dia menanglah..whatever,dah berlalu..walawei, aku akan sentiasa merindui korang..!!seriously,,x tipu punya..!!

korang terhebad terbaik..!!
Aniq, Hajar, Izmi, Sofiyyah, Intan, Dania, Amin, Farah, Nadia, Nila, Mahfuzah, Nasha, Azel, Soon Nam, Bee Wan, Ravi, Puvennesh, Shida, Alya, Syuhada..

aku akan mengingati semua peristiwa dalam 2010..
sayang korang...!!

No comments: