Nov 6, 2010

today and monday~

ari ni busan gila ya amat..aku berSMS dengan Pa..sampai kredit dye low..sian
dan beru je tadi aku gi kenduri..kawan mak aku punya adik kawin..
korang tengok x cerita "CHINTA"..? adakah korang memerhatikan credit pada penghabisan cerita itu..?skrip cerita tersebut ditulis oleh siapa..?sudah tentu anda tidak melihatnya bukan..? nama dia Azlina Pa'wan..i think..
itulah kawan mak aku..korang tengok x samarinda "asmaradana"..shaheizy sam(pakwa aku) dan tiz Zaqyah(kakak aku) berlakon..itu jugak skrip dia..huhu..sangat membanggakan..
-forget about it-
so..semenjak dua menjak ni..aku gembira sangat..
adalah sebab tertentu.."Pa,u makes me happy right now..don make me sad oke..?i trust u.."
-forget about it-
so..2 hari lagi akan aku menghadapi exam math(repeat)..
harap ujian kali ini x mencabar dan menenangkan hati aku..
uh..~

No comments: