Nov 21, 2010

ini cerita meh...

"hantu Bangku Kosong"2006 film.
smalam malam..abang aku cakap yang cerita hantu bangku kosong ni best, so aku tengoklah..seram jugak kodd..cerita hantu indon ni lagi seram daripada cerita hantu malaysia..x setanding lngsung.bagi aku, cerita hantu malaysia buad, lawak dan membuadkan aku sedih..haha..lawak kodd..aku tengok cerita ni bukan dari awal.aku tgok yang pertengahan..walawei, seram kodd..tp en hantu dia macam hantu kat dalam cerita "jangan pandang belakang" pulak..aduh..kesahnya, mila dan clara kawan..then si Radith iaitu mila's lover suka kat clara...then si mila pulak x puas aty..so si mila tu bunuh si clara guna jangka tolok yeh..?aku x pasti..then x salah aku si mila bunuh diri selepas tu..cerita ni en ad kait mengait dengan cerita hantu jepun iaitu "missed call"..yang dilakonkan oleh kakak aku iaitu Maki Horikita...cumil kodd dye

Maki Horikita ( hana kimi)
"Ashiya Mizuki"
tp en, cerita missed call ni dia balas dendam kad kawan da disebabkan org len buli dia..berani cakap kejam gila cerita jepun ni..tp dorang berlakon di Han Guk (korea)...cantik kod..tp kawasan pendalaman lah en...
dalam pemerhatian aku, the conclusion is aku harapkan agar korang jangan buad begitu kat kawan-kawan korang cuz why x beri faedah langsung, sebb laki..x ingad dunia..haish..!so aku sarankan kalau nk berdendam tu fikir masak- masak dulu..bawa faedah ka..?dan berdendam boleh memakan diri..,so "kita enjoy"...haha dan satu lagi..jangan buad camtu kat aku pulak yeh...trimas.......MERAPU je,,

No comments: