Nov 17, 2010

kah..?

sebelum aku memulakan cerita aku ingin ucapkan selamat hari raya aidiladha..hidupmu penuh dengan pengorbanan, bukan..?semua dia antara kita ni kehidupan mesti ada pengorbanan..sebb pengorbanan adalah salah satu cara untuk menyelesaikan masalah, bukan KAH......?
Ok, mulakan dengan bismillahirahmanirahim...
semalam, aku dengan keluarga aku keluar makan malam..pergi merata rata tempat untuk megisi perut..tp semua tutup, almaklumlah hari raya..so binguel punya binguel, alhamdulillah dekat dengan sebelah Galaxy Ampang tu en ad Food Avenue..so makan kat situlah..masa tu en baru lepas habis hujan..kne lah cari tempat yang berbumbung..dpt..!so pesan makanan segala bagan, aku tengah letih masa tu aku seperti meletakkan kepalaku di meja..dan aku bangun..aku ternampak.....walauwei....!!mamat hensem belambak depan aku..pergh..! apa lagi cuci matalah..x sampai 1 minit semua dah belah..haish..melepas aku..duk melayan perasaan, adalah seorang mamat berambut SKEMA, baju masuk dalam seluar..bak kata macam budak nerd..aku nk tergelak tengok dia..kahkahkah..~tp sekali dia keluarkan ROKOK..pergh..habis sikap nerdy dia hilang..macho kodd..tp malangnya aku memang ANTI org yang merokok..yey..! Char kueh tiaW aku sampai..nyum..nyum.. kenyang dan lepastu...? SENDAWA lah..kahkahkah..~3 minit cmtu  mata ku terbeliak sekejap kerana...........mamat mamat KOREA ad kat situ...weyh weyh..nk peluk dia..!!comel, kachak semuanyalah aku bleh ckp..ad 6 org kat situ..semua cumil lagi lagi rambut macam kiseop(UKISS)...wah...!!nk je amek kerusi duk tepi dia dan mintak no phone..~ lepastu dia cakap bahasa dia kuat kuat..apalagi..? TAKE A NOTE LAH...~aku usya je..~dia pun usya aku..aku senyum kat dia..dia senyu kat aku...wah..!kalu camni tak yah susah2 nk gi korea..kat malaysia dah ad ...lepastu dia gi cyber cafe yang berdekatan di situ..alah..!dan aku balik...7 minit lagi cerita korea yang baru mula -episod 1- nk abes iaitu Oh! my lady..best kodd cita tuh..dapat jugak aku tengok walaupun hanya 4 minit..huhu

No comments: