Nov 3, 2010

ah..!!!

adakah ini mimpi buruk..?
ahhh...!!terasa ingin mejerid kuat-kuat setelah mendengar announcement dari cikgu..
aku cakap.."ini mendera namanya"
dan izmi berkata.." ko x nak fail en..?" dengan nada suara marah..
dan aku berkata dalam hati..."sejak bila dia marah2 ni..?oh i know....since dye .."..
sorry ya izmi..!!
-forget about it-
so..we continued my story..
weyh..!!
terasa nak nanges, menjerit nak bunuh diri pun ada..
cikgu da pikir panjang ke..?buad announcement secara mengejut yang menyatakan bahawa...
"kepada semua pelajar tingkatan2..pada hari isnin ini anda akan menduduki peperiksaan ulangan matapelajaran matematik.."...gilakah..?
niat dihati da x nk tengok nombor segala bagan...lagi2 pasal pytogram..?pening kpala aku..
"hajar..!!jangan sedih taw pasal waktu agama tu..
kte sentiasa akan doakan terbaik untuk hajar..
kte x harapkan balasan..dan kita cuma mau hajar doakan terbaik untuk kte..yeh..?"..
sad always in our life..
so..we countinued my story..
WHY..???
aku taw aku ni lemah math..dan realitinya dari ujuan bulanan1 hingga 2..aku still get "D"..in math
what the F..!!aku slalu mengelamun dalam klas sbb sir x layan aku..
"sir..sir.."..shouting over..
then..,sir pi kat budak PANDAI..
budak pandai..hmm..slalu dpt attention..ish..!!
BUT..BUT...
now on..i got 1 A's..KH..luv u teacher maz..

No comments: