Nov 10, 2010

10112010

hari paling bosan,menyedihkan dan menyakitkan..
ok kita mulakan deng membosankan..bosan bosan bosan..perkataan itu berkumat kamit di bibir aku..masya allah..tak tau nk buad apa bila datang skolah..tau tau je kan..penghujung tahun..kebetulan aku bawak fon ke skolah,aku usik jelah fon aku tu..saja2 taip mesej whatever..then cikgu kasi 2 paper kuiz..so,kne jawablah..tp 1 paper tu aku x jwb langsung sbb malas..dan berborak dengan Puvennesh dan hajar..sronok borak dgn dorang dripada main kad terup..dan hajar bwak kamera..snap..delete..snap..delete..tulah keje kitorang..sambil tu aku usya2 skolah maluri..tengok2 ad PAK DIN ketot..eh,skarang dia tinggi satu inci je..kesian,orang akhir zaman..nk buad camna~aku jerit kat dia.."weyh pak DIN..!!"..buad bodo je si pendek tu..nk je baling kasut ALL AMERIKA aku yang terkoyak ni..haha~sabar zati sabar...so, we countinued about "menyedihkan"..walauwei..!!fuck off!!ha..semua aku nk sebut!..math!! mak ai..i got E"...oh gosh..24% paling teruk dalam kehidupan aku selama 14 tahun ni..aduh~ 10 people yang MALANG dapat E..salah seorangnya ialah AKU iaitu IZZATI..!!sedih sesangat tp aku reda dan tawakal..aku rela turun kelas whatever dan asalkan aku belajar..tp aku punya impian jugak..semua orang dalam dunia ini ad impian..so, tahun depan adalah tahun paling penting iaitu aku TERPAKSA,DIPAKSA,MEMAKSA DIRI aku untuk menghadapi PMR..tp yang dapat A tu beria-ia menangis apekehal..?gedik!! benci aku..weyh,ko da dpt 8A da TERLEBIH baik da..bersyukur lah..menyampah gila babi..!!asal aku ni..?bak Azel panggil aku."Hai, ZATI EMO"..shiit..!!suda perkara dah berlalu..nk buad cmna..?kalaulah kita boleh pusingkan masa~dah..!!then,kita gi segmen"menyakitkan"..walaiwei..!!sakit kene bola dodgeball..?ape2 je lah..aku x nk masuk pasukan tu..!!aku tau permainan ini meyakitkan smpai tangan kanan aku ni sakit..tunggu masaje nk patah..screw tercabut kott..~bola yang dibaling oleh FIFI ANA terkena kat aku..aduh..!!lepas terkeluar dari permainan..orang yang main tu melontarkan bola terkena bahu aku..aduh..sipi sipi je nk kne muka aku..budak form 1 ad program dan hari ini turn aku..malas der..!!

No comments: