Nov 20, 2010

2010~

dalam hidup ni penuh dengan dugaan dan cabaran..semua orang yang telah dicipta oleh-Nya tidak boleh lari dengan dugaan termasuk aku, hamba -Nya yang lemah dan tak berdaya untuk harunginya dan hanya Allah sahaja yang dapat lindungi aku dengan Doa aku ...Kesedihan, itulah yang selalu menghantui aku pada tahun ini..tahun ni memang x bes dibandingkan dengan tahun lepas..markah aku, kelakuan aku, dan ehem ehem..semua buad aku sedih..haishh~ apalah malang nasibku ini, Ya Allah...still waiting untuk masuk ke alam persekolahan sesi pagi..aku hanya boleh mengharapkan yang terbaik untuk PMR..dan aku juga mengharapkan agar aku tidak turun kelas..X MAU..!! keseronokan dan kegembiraan..selalu harap kegembiraan datang mengejar aku..uh..~
now saya on awak x on pulak...ni nak marah ni..!!

No comments: