Nov 9, 2010

hari ini dalam hari ini

hari ni..boleh dikatakan paling hapenning dan membosankan..
aku borak dengan izmi, sofiyyah, intan..merapu di penjuru kelas..senaraikan sapa dapat masuk klas 3A..haha..x de keje en,nk buad pe lagi.. hantar buku teks tingkatan 2 dan amek tingkatan 3 punya..nasib baik dapat buku yang 'cantik'..blok cemerlang ke blok..?aku pun x tau..jauh gila..aku kne mengangkut 16 buku teks ..sakit tangan aku..angkut kesana kemari..dan sesampai di kelas..aku melayan perasaan jiwang aku dalam sekeping kertas yang dipenuhi dengan contengan..aku duduk di penjuru kelas dan melayang perasaan..budak2 lain main kad terup aku x join sebb aku x ske dekat2 ngan dorang,bising~si izmi melayan budak2 cina.,minah minah cina tu macam main mahjong..dan lepas rehat budak2 2B gi pondok depan makmal sains..cita pasal jamuan..tetapkn tarikh dan makann apa yang kita nk makan..tetiba izmi datang..(part ni aku x ske nk cerita) dan aku sambung melayan perasaan aku,tengok sekeliling aku lagi dan berkhayal,,entah knape dengan tetibanya..dan sedang menunggu kertas sejarah..hajar pulak asik baca buku panas salju..x bes!!dan aku borak dngn dia pasal jam..dah x de topik..dan masa kesepuluh,aku dapat kertas sejarah..akhirnya..!!78..A!!so 3A dalam genggaman aku skarang nih..!!alhamdulillah..dan cikgu berikan  sehelai kertas A4 kosong dan cikgu suruh menulis esei..pasal cikgu..terharu dan rasa nk nanges pun ad.."cikgu nk kamu tuliskan pengalaman belajar bersama cikgu norasikin muhammad"..cikgu..!!jangan buad drama sedih cikgu..!!..seriously sedih..!!aku hanya dapat tersenyum dan hadiahkan A dalam sejarah..walaupun aku kekadang x puas ati dengan dia tap aku sayang dgn dia..dalam esei aku tu aku tulis "cikgu adalah cikgu paling hebad..!!"..aku nk tengok reaksi cikgu nnti..sayang korang dan x sayang 2 BIJAK..!!!

No comments: