Nov 15, 2010

korang korang korang..!!!

korang korang korang..!!!!
ini khas untuk korang.....
korang dalam hidup aku..              


sesi persekolahan 2010 telah berakhir..naseb baik aku sempat snap gamba2 dorang..uh~ tp en aku sedih, geram, marah, dan menyampah semalam..! aku menyampah bukan sebb pe sbb awal skolah lagi dah busan..spoil of the day...shii...aku merayaplah satu blok cemerlang tuh..dari tingkat atas hingga bawah..dah x tau buadpe..kebetulan aku bawak kamera..aku snap sorang sorang kawan aku..aku tengok skolah maluri smalam nk menjerit je..dahlah memekak yang amat then nampak macam BeST..!!weyh, nk join..!dah aku bengang sangat dengan skolah sebelah aku baling sampah kat sebelah..haha..~part yang aku benci ialah aku sedihhhh...!nilah.. :
farah nabila zalika..dia nk "tinggalkan" aku..weyh farah..! pliss..kte merayu ni..pendapat hajar ape kurangnya..duk jelah kat rumah Hajar .,,yah yah...?nk buad camna..dia nk pindah x ley halang..dia budak paling baik yang penah aku jumpa..seriously..!
GERAM dan MARAH.!itulah perassan aku bila hari terakhir sekolah semalam..hari terakhir sekolah di sesi petang yang panas telah banyak peristiwa yang telah terjadi..baik yang buruk bagi aku atau yang menggembirakan..aku kne terjemur macam ikan kering, kne marah dengan Madamme AA, kne nyanyi lagu negaraku kuat2..dan datang lambat ke sekolah..nak nanges..!2 tahun kodd aku skolah petang dan aku benci sekolah sesi pagi sebb aku kne bangun pagi..!!korang tengoklah tahun depan aku datang dengan mata lebam..dahlah tahun depan PMR..lagilah aku taknak..mungkin aku akan turun kelas tahun depan..sebb ......
akan ku selalu merindui saat saat ini...mendung, memekak dan lantai yang basah menyebabkan kain aku basah..!arghh
andai kata aku boleh putarkan masa..~ boleh kembai ke Tingkatan 1 yang penuh dengan kebencian, kegembiraan semuanyalah....!Tingkatn 2 yang penuh dengan rintangan dan kesukaran menempuh peperiksaan math yang kne ulang balik sebb dapat solan bocor..haish..!!

No comments: