Nov 12, 2010

i am..jamuan~

I am..? itulah soalan yang selalu berbisik di telingaku..aku emo..?Azel slalu panggil aku Zati Emo..



smalam, kelas aku buad jamuan..berani cakap MEMBOSANKAN...!! aku x da mood smalam sbb hari tu jugak aku dpat tahu kedudukan aku dalam kelas iaitu 26/32..walawei..!!bapak aku tanya kodd smalam.."zati,dah tahu result..?".."dah, 26 yah".."ha..? per..?".."32 yah"..ayah aku ketawa kecil..aku just berdiam diri dengan hati yang hancur dan aku dah set mind aku bahawa tahun ni amat mendukacitakan aku..tahun lepas lagi happening..naseb baik ad pa..dia slalu SMS aku..hilanglah sakit aty aku..Pa, thanks ya walaupun kita x penah berjumpa tapi Pa selalu paham Zati..so we countinude aboud jamuan..ha, citer pasal jamuan nih..masuk je kelas aku da letih..malas nk buad segala bagan..kerana aku x bawak ape pun..aku just bawak perut aku yang kosong..haha~ hajar sori..!! dan si Izmi nk snap gamba aku..alamak..!!aku just tutup muka aku je..malulah..!!sofiyyah pon satu..nk jugak dan paling aku bengang ngan dia nih..dia pegi letak gamba aku yang selekeh,sakai kat dalam FB..!!piah..!!malulah kita..~Izmi nmpak aku mesti keluarkan kamera dia..x mau..!!aku,hajar dan denden cari merata tempat penyapu sbb kelas 2G kotor gila..!!naseb baiklah kitorang ni baik,pembersih orangnya...bersihlah sekeliling kelas tu..alhamdulillah..!!then,kitorang x makan lgi sbb ckgu Farihah kat kelas 2E..dorang pon buad jamuan..dan cikgu Farihah suro aku invite semua cikgu termasuk Madamme..datang skali..semua cikgu..tp aku still x happy..! budak klas lain pon join.."x tau malu"..x jemput pon datang..eyy..!sakai gila~aku makan nasik goleng Piah(SAB)..kek coklicious Hajar., dan satay cikgu..antara 3 tu kek coklicious Hajar paling sedap..aku ambek 2 tp satu lagi aku "paksa" cikgu Irwan makan.."nak cikgu..?"..."x mau lah..kenyang"..."kalu cikgu x ambek, x nak kawan cikgu"..."yelah...letak satu".."amacam cikgu..? ada baik..?"..."ermm..sedap..sapa punya ni..?".."siapa lagi cikgu, Siti Hajarlah"..cikgu tersenyum..aku ketawa kecil..(Hajar, kek awak tu x da nama lagi en..? bia kita bagi nama.."KEK COKLICIOUS HAJAR"..amacam..?.gurau je hajar sayang..~)Madamme Eng gak puji kek coklicious Hajar..sakai gla saudara Pa, Khairol.."zati", dia memanggil..buad bodo jelah aku.."woo, zati sombong.."..dlm hati aku "mcm aku kesah plak..?"..sorang lagi cakap aku sombong iaitu Haziq Aiman..kawan lama aku.."woo,zati sombong skarang ni".. aku senyum kat dia..dia senyum kat aku..si Izmi plak..takut aku ~ aku pandang dia,dia pandang aku balik..eyhh.. masa dia nk kluar gi maen bola pun still keluarkan kamera dia..aku minum air pun dia snap gak..aku suro dia delete gamba tu..dia duduk tepi aku..pelik..~ amin pun satu..dia pun 2x5 dengan Izmi..semua keluar tinggalkan kelas..tinggal aku,Intan, Hajar dan den den kemaskan kelas..semua lepaskan tangan je..bengang~..alhamdulillah..!kemas gak..hajar dan denden entah bila ambek beg dorang pi ODT..hajar..!x ajak punn..~aku merayap dengan Intan..si Rahmat plak complain sana sini..pegidah..!!penad sesangat..baru nk tengok dorang men bola 2B lawan 2G..kesian keyrol..dan aku nk gitau "BOOOO!!!"..haha~ sorry to u keyrol=;=...dan aku harapkan Cepat sikit abes tahun ni..!! WELCOME 2011..!!

No comments: