Nov 8, 2010

dududu the dew

wyh..!!gila bengang dengan kertas semalam..ada kah patut?bagi aku x patut langsung cuz why aku tau yang aku akan dapat E..sapa yang pandai da sar sar lah dapat A kan..?masa nak jawab tu aku pening gila gila gila..x boleh pikir apa pun..!!seriously~aku menangis kat belakang uh~dan henpon aku bergetar..badan aku skali bergetar..haha~today i got another A's..agama,yang aku peliknya bila nama aku dipanggil untuk amek kertas pep tu muka ustazah macam nak x nak je bagi..aku ad buad salah ka ngan ustazah..?never mind..five paper and only two A's..whada??to sofiyyah..kongrates yah yah yah!! 100%..fulamak haha macam shake drink chew and pulpylicious..haha..tahniah dan tahniah..x ku sangka..hajar too..me only get 86 in agama..alhamdulillah x terhingga..hubungan aku dan mahfuzah semakin rengang dan rengang..entah kenapa~nak buad camna dia ad haluan sendiri dan aku pun sama..Pa,ilysm! so,hari ni aku kne menangis melalak dan menyanyi..ah..!!smalam aku bukak FB..komputer ni nak kne hentak..!!bole2 tersekat yang adek aku maen game x pulak tersekat..adek aku gelak je..aku hentak dia..dia pulak jadi sasaran aku..biasalah keluaran 1998..mana x lembap~ smalam aku balik je rumah muka aku pucat..macam demam dan aku cakap terus terang dengan maka aku.."mak, kte dapat E la".."ape benda E..?".."math..tulah kita mintak tuisyen".."tulah x baca buku".."malam memang kita x baca buku tapi kita baca buku wktu pagi".."yelah".."tp en bila cikgu ajar kte paham tp bila tengok soalan, hampeh"..tulah AKU..weyh, tinggal dua minggu lagi yeh nak skolah..?yahoo!!x sabar nk keluar dari 2B..entah knepa..so,slamat tnggal korang!!kejam nih kejam..~ dan smalam jugak aku dapat kertas geo..65..itulah markah aku..walawei!!kalau cikgu tolak satu secara atomaticly dia akan bertukar B ke C..x boleh terima!!Tam Bee Wan..kawan karib aku di kelas sahaja, di adapat 83..walawei!! dan cikgu Jamri bertanya "zati dah dapat berapa A..?".."2 jea".."zati, knapa x boleh dapat A geo..?senang kan..?".."entahlah cikgu, saya pun tak tau"..uh~

No comments: