Nov 13, 2010

:D

"boring in SUNDAY..lama kod aku tunggu kau dan aku benci kau dari sekarang..!" 

serious bosan gila..hari ni hari ahad yang panas dan memenadkan aku..,uh~melayan Facebook tp x do org yg best online..slalunya petang2 gini ramai org online kdg kdg smpai 30 org online..cemburu gila dengan si budak F ni..entah knapa..sejak dia masuk skolah lokman lagi...budak F ni gedik tapi pandai, membuadkan org menyampah tp ramai org lagi nak dekat dgn dia, nk kata cantik.. =;= NO KOMEN...tp si F ni aku bila tengok muka dia..Ya Allah...x sanggup aku usha muka dia.. dia suka dengan budak yang aku minat..walawei..!itu aku x kesah tp yang aku kesahnya sikap dia yang MEMEKAK di ear canal aku ni cikgu2 ramai suka..yang aku ni..duk diam kat penjuru kelas..x da sapa yang nk tego..nk kata cikgu..adalah jugak tu pun cikgu Jamri..ah.,cita pasal cikgu ni..tingal esok je yang aku boleh borak2..da tahun depan aku da x dapat "jumpa" dengan dorang..biasalah PMR candidates..eh, x kusangka begitu cepat masa berjalan..esok insya allah aku akan snap satu per satu dlm kelas 2B..akan ku slalu rindukan korang...tp korang jgn lupa yah slalu bukak blog aku yah yah..B)....
hayati betul betul gambar kucing di bawah yah...-enjoy-

awak sentiasa buad saya ketawa :D


kadang kadang awak ni buad saya takut ~

saya paling x suka kalau awak buad saya terkejut

dan saya akan tembak awak jika awak buad saya sedih

part yang paling saya suka awak buad saya senyum
dan AWAK juga penyelamat saya..


KHAS UNTUK KORANG YANG SUDI 
BRKAWAN
MELAYAN
TEMAN GELAK TAWA

SAYA,....
APPRICIATE IT ...
BYEBYE 2010

KORANG TERHEBAD..!!

No comments: