Oct 30, 2010

seminggu suda berlalu untuk aku menempuh peperiksaan yang aku anggap menyeksa aku,otak aku,tangan aku,mata aku..sungguh menyakitkan...one thing, hati aku..masa priksa aku nk nanges lagi lagi waktu math..
budak sebelah aku tu macam x nk cakap ngan aku..so aku bercakap ngan meja..dan aku tulis..

:D ciri ciri :
1. kening mesti tebal dan x nerd
2. peminat UKISS
3. hensem kalo x hensem x pe..
4. minat merah
5. on facebook..especially
6. say" sarang UKISS"

keesokan harinya..budak form 4 balas..
" weyh, budak junior,ape ko merepek ni hah..? UKISS konon..haha.."
dan aku membalas..
" excuse me..not budak junior, but SUPER JUNIOR..haha..slah ke..?
dan dia membalas..
"x slah..weyh jawab periksa lah..eh budak junior, ko ad facebook..?"
dan aku menbalas lagi..
"ad..ko bagi email ko..insya-allah aku akn add.."
dan dia x balas sebab hari ni cuti..tunggu esok la..

dan for your information..
aku memang minat budak laki berkening tebal..
entah knape..??tp budak UA x kening tebal pon..entah knape aku suka dia..wkaka

No comments: