Oct 18, 2010

aku seorang budak yang baru dilahirkan..
dan seorang budak yang baru nak mengenali dunia terutamanya UKISS..haha
tetiba jea..~

hari ni panas aku dahaga, naseb baik aku bawak air..uh..then masa agama plak aku tak leh jawab soalan yang ditujui khas untuk aku.
"apakah maksud doa..?", soal ustazah shahrul Khairani..
" doa ialah..doa ialah..",aku tergagap2..
" x dapat..?",soal ustazah lagi..
"doa ialah meminta sesuatu daripada allah SWT",jawab aku..
"jawapan tu x lengkap tu zati..", kata ustazah..
then baru je aku nak jawab..ustazah dah beralih arah ke izmi yang masa tu dye tengah mengantuk..haha
lawak tengok muka dya..huhu..naseb baik lagy beberapa minit lagi masa ustazah..x la aku berdiri lama..
masa PJ plak..lepas balik dari surau aku temankan si sofiyyah jumpa ustazah..kebetulan aku pun ada niat yang sama,..
aku kembali ke pondok dimana aku tinggalkan beg aku..then Puan AA datang..uh apalagi en..CABUT..!!
aku cabut sebab aku x bawak baju sukan..uh..masa PJ plak aku, Farah dan nadia melihat anak murid Cikgu Jamri bermain bola sepak..lawak pun ada..tetiba muncul sorang budak ni..comel..kecik sesangat..!!
then, Cikgu Jamri panggil "weyh Kecik, sini kau..!"..cikgu jamri x tau pun nama budak tu..haha
then, cikgu suruh duduk kat depan aku..aduh..!!aku cakap" CIKGU..!!"
then, cikgu jamri tanya "nama kau sapa Kecik..?"..budak tu menjawab.."ali..Ali Imran"..haha
comel gila..memanjat sana sini..haha..comel gila..!! bila aku usya lelama kat dya..ah..comel..!!lebih comel lagi daripada Na'im..budak tingkatan 1..ali tu pon budak Ting.1 gak..
then, aku ngan farah borak2 ngan cikgu sekejap..gelak2..best gila..
Sofiyyah, Hajar, Dania, Shida dan Farah Amir gi ikot cikgu jamri..tolong entah pe..

"BANG BANG BANG..!!" bak kata Ukiss ♥ ..

No comments: