Oct 21, 2010

salah atau betul..?

pagi ni aku berborak2 ngan kawan lama aku..iaitu,, NILA ROSA..
tanyalah pasal kekawan lama kat SMK tmn maluri..bleh dikatakan geng2 aku dulu
semua da berubah..kecuali dia dan syuhada..!!yang len semua menyerong..
sedih denga berita begini..
dia berubah sepenuhnya selepas keluar dari sekolah rendah..
aku memang x puas aty ngan dia..luaran nampak baik..tp,,
aku memang malas nk cakap..
hanya tuhan saja yang tau segalanya..

kat FB skarang aku bergado ngan dia..
kawan aku sorang ni jadi mangsa dia..
dia kata "jaga kau"
pegi matilah dia tu..
aku tetap pertahankan nila..!!
dia merapu je..dulu ckp BEST FRIEND FOREVER la..
pegi matilah dia..
aku kesah ke skarang..??
kalau dia sentuh atau mara kawan aku..siap dia..
abes exam aku akan face to face ngan dia..

tp yang aku peliknya budak dua orang ni senag je bebaik..
tu yang aku heran tu..
kalau aku jadi nila..
aku x kn maafkan dia..

tp aku sedar yang FRIENDSHIP is EVERYTHING..
tp apa yang kawan aku inform pasal dia semuanya x betul..
hanya slah faham..
tp kalau apa yang nila cakap tu betul..
siap dia..aku akan kerjakan dia..
dan X kan maafkan dia..

Nila, rabiatul, izwin ,Syaza..
i always love you..
and YOU..!!
who reading this post..!!

No comments: