Oct 15, 2010

hidung tersumbad telinga kiri bermasalah..orghh!!
jumaad depan aku kne buad perbahasan..naseb baikla aku ni sahabat baik kepada 'internet'
hidup aku adalah internet dan aku tak boleh hidup tanpa internet..
cari punya cari isi..alhamdulillah!! dapat jgak la sikit sebanyak..membantu jugak:")
dan aku sebagai pihak PEMBANGKANG yang selalu orang mengaggap 'kejam'~
"Murid yang tinggal di asrama adalah LEBIH baik daripada murid yang tinggal di rumah"
apa yang kita bole observe dalam tajok ini yelah..
aku,pembangkang kenelah sokong aku sendiri..maksud aku sokong murid yang tinggal di rumah..
dan pencadang yang aku kene lawan yelah : hajar, den den dan alep~
aku,sofiyyah dan intan akan berpegang tegoh dengan pendirian kiterang..huhu
skarang sambil aku merapu di sini..x lekang kalo x bukak facebook en..
m.c x online,hajar cepat sangat nk offline..dan farah pon sama..
ha, aku nk habak mai..
kalau tang waktu sejarah en mesti aku gelabah, takot dan bebagai reaksi yang aku bleh buad..
entah knape bleh jadi mcmtu..adakah itu salah satu penyakit..?oh tidak..!!
dan hari ni 2 kali kiterang kene diri jawab soalan cikgu..
yang soalan petama tu aku angkat tangan lambat sangat dan kesempatan untuk duduk pun tau2 je lah en..
kebetulan si abdul rahim tu da dapat jawab so dye tolong aku.. gamsa trimas !!
yang kedua tu aku tetiba jea duduk..buad bodo je la.
hahahha..meja aku peno dgan buku..modul, e-tuntas,buku teks sejarah..
khamis dan jumaad mesti ad ketiga3 buku tu..kalo x bawak salah satu tu..berdiri sampai abes masa..aduh..!!
x sanggup den..itulah cikgu sejarah aku,cik Norasikin..tegas, terus terang, dan cantik!!
chef kiss!! sampai ep7 jea..ep 8 x de sub~
skarang ni melayan ukiss'Vampire plak..uh..ep1..
mak aku gi LANGKAWI..!!
x cemburu pon..bak kata ayah aku " tak da pape pon"..hahha
kalo mak aku gi korea baru aku cemburu..huhu..

No comments: