Oct 21, 2010

♥ I CAN GIVE

luv u..miss u OPPA'
XANDER..~

lama x denga cita pasal dia..oh..sms pon ..
but now i can still connect with 'her'..thanks God..!!
bila bukak facebook..tengok sapa online unfortunately..'she' is not online...
kalau UPDATE status..dengan cepat dia akan komen..tp skarang..x lagi..
wake up zati..wake up..!!YOU DON'T HAVE MUCH TIME...I TOLD YOU!!!
exam is coming..kejayaan sedang menunggu di hadapan..aku x boleh undur dan cepat mengalah..!!
kalau di sebabkan dia aku mengalah..FORGET IT!! i told you..~
but i can say "niga joha"..thats all..

esok turn aku untuk menyembah duli..HAHA' x la..mempersembahkan perbahasan
tp aku x datang esok..ad sebab2 tertentu..pagi tadi..!! syok2 aku "gado" ngan dude, akmal kat FB ..tup tup
P1 WIMAX aku tu tergendala..eiyy..!! tunggu masa aje aku nak hentak P1 tu..
handpon aku abes bateri..pen biru aku buad masalah..!!semua jady huru-hara..!! aduh..

Mas look so beautiful semanjak dua menjak ni..n tah knape..pakai susuk..??
haha'..dia x macam tu..!!semula jadi ciptaan Allah...

ZATI MERAPU.. :D

No comments: