Sep 30, 2010

dye ni macam......

eyy,, aku da lme x puas aty ngan budak sorang ni..
x bleh nmpak aku senang..asal aq senyum sikit dye mulai la x senang duduk...
pegilah~ aq x nk berkawan dgn org macam kaw ni..aq lebih rela kawan dgn kucing dripda kwan ngan kaw la..
blah!!pergi!!get out!!dari hidop aku!!! aq memang agak pendiam dalam klas..tp jgn sampai aq bukak mulut..
tergamam kaw nnti..eh, bila aku terpikirkan kaw en..entah knape aku rasa...eyy susah plak nk bagitaw enn..biar hanya aq saje yg merasakannya..sampai sekarang aku still cari bestfriend yg terhebad,yg memahami,whada??
tp..aq rasa aku adalah budak perempuan paling malang..bila aq diam,,ko ckp aku ni x pndai bergaul la..tp bila aq bising sikit, ko mengata aq plak..eh, kaw ni kawan jenis ape ah?? ohh,, bila kaw dalam kesusah...mula lah
"zati..zati"...bila da senang en..."bye..bye"....eh,sengal lah ko!!
eh, mula lah aq nk mengutuk ko kat sini..sabar zati sabar!!
lebih baek n aq rela pinda skola taw..weyh..
kpada sesiapa yg sedang membaca post ni..
aq nk tanya skit, ape korang buad pebila kawan korang buad cmni kat korang?
n aku ni seorang yg buad korang bengang??
A.  ya
B.  ya
C.  yes
D.  ye
E.  NO!

korang pikir bebaik yeh..
aq nk kehidupan yg sempurna..
ada kawan, keluarga..
aq jugak seorang manusia yg lemah..
pikir2kn dn slamat berfikir~

No comments: