Sep 24, 2010

x da tajuk mehh

smalam..waktu BM
cikgu fara kn bagy tugasan untuk melengkapkan cerita..
then, aku ingad bley la kejesama en
tp x..tulah enn

then smalam jgak aku buad blog ni..aku rasa bangga gila!!
lagi2 aku sanggup cari pic untuk blog ni..sejam lebih aku mencari
akhirnya,apa yg aku dapat ? "DOMO"
huhu~

skarang ni, aku baru habes buad POWERPOINT tuk mak aku..
banyak aku menaip..almaklumla "genius" skit pasal komputeran...
sambil menip untuk post ni,aku BerSMS dengan sofiyyah..
dan sambil mendengar lagi "I AM" dari Suju..lagu ni pun baru taw
5 minit lepas..piah la
segala lagu korea dye sms kat aq..
piah!! thnkx..Ukiss la ape la..semua dye kasi taw
tulah piah..2x5 dengan aq..suka ngan korea~

skarang ni jgak aku terpaksa melayan adek aku yg
bukak tv dengan volume yg kuat..bengang!!
then,aku balas dendam bukak lagu suju tu kuat2..
biar padn muka..haha

rumah aku bersepah2 walaupun mak aku da kemas..
keje nye yelah SAYA..
nanti la au kemas..
kucing aku terbongkang kat depan aku..cumil!!

da mulalah nk merapu si budak mignonne ni..
that's all
esok new post..
bubbye ;0

No comments: