Feb 5, 2011

sheeh !

esok skolahhh !
uuhh-tak suka kodd-nnti bertambah kerja
oh; aku tengah menggumpul duit untuk membeli segala kemahuan aku~
aku tau ini agak mengarut dan membazzir!
tapi apakandaya-minad~nak buad camna ?
aku nak pada 2011 ni tercapai semua kehendak aku
yang masuk akal ato x masuk akal~
sebagai PMR candidates-mestilah 8A's jawapannya
sebagai teenager yang agak melebih lebih- nikon jawapannya
sebagai gadis 14 tahun 4 bulan yang agak kebudak-budakan-domokun jawapannya
semua ada kemahuan
termasuk anda yang sedang membaca, bukan ?
benda-benda yang 'harus' beli ialah :-
barang domo-kun :


comelkan..?


aku paling geram dengan beg ni

correction : ni bukan beg mat salleh ni, beg aku~

ah ! long sleeves

T-shirt,kalau dapat aku takkan pakai-jadikan pameran~

aku ni gila jam-kalau boleh aku akan dapatkan jam ni!

cap-penting kodd-melindungi kepala aku~

berusahalah untuk mendapatkannya-
insya-allah kalau Dia melancarkan segala perjalanan hidupku ini
dapatlah en~
aku ni kan taklah kaya mana-pandai-pandai berdikari walaumacammana sekalipun
first thing-dapatkan beg dia !
then-selanjutnyalah~
yang Nikon tu korang dah tengok en post yang lepas-
8A ?
aku selalu tertanya-tanya-gimana cara orang pandai
yang dapat 8A yg lepas-lepas tu en
boleh dapat pencapaian begitu-?
bila aku pikir2kan en-naik pening aku dibuatnya
nak dapatkan 5A upsr pon dah sampai pecah kepala
apatahlagi 8A-
anak cikgu-satu cabaran
mak aku selalu cakap
"Ti, kalau abang boleh dapat 7A knapa ti x boleh pulak ?"
huh~-aku mengeluh
aku ni bukan macam abang aku
solat-tak tentu penuh
rajin-pemalas yang amat!
nak bangun pagi-pagi buta?- aku dah bermimpi melayang ~'tidur'
3 benda tu ada pada abang aku
aku?
aku rajin search pasal lagu latest korea
korea dan korea tu jelah~
sapa yang rapat dengan aku-mesti dah tau bagaimana fanatiknya aku ni~
dalam minggu ni je dah 3 kali aku gi kedai buku
buad apalagi en-cari buku lerr~

aku bertekad-aku akan usahakannya!

dan aku akan tulis pada sehelai kertas yang berbunyi begini :

SAYA !AKAN BERJANJI PADA DIRI SAYA, PADA MAK AYAH SAYA, PADA NIKON D3100, GURU-GURU SAYA YANG
SAYA AKAN BERLAJAR UNTUK DAPATKAN KEREDA'AAN DARIPADA-NYA DAN DAPATKAN 8A-

kalau ada bran-cubalah ikut macam saia--
tercabarnya aku form 3 nih..
3 cerdik and me-fighting !(ukiss)


No comments: