Feb 7, 2011

haaa-

haah ! weyh, sapa tak bengang 
okok; camni citer dia- aku hampir nak menangis bila aku check kat laci aku buku BI grammar aku hilang..
then, pi skolah bertanyakan kepada khairunnisa
Z : Nisa, adakah buku bi hantar sudah ?
K : ha'ah la, buku tu ada kat teacher~
taklah aku gelabah sangat masa tu
huh~
then, cikgu masuk nak memulangkan buku grammar tersebut
aku tertunggu-tunggu nama aku dipanggil
1 minit kemudia ~
asyaraf berkata ; oh; zati cuak !
saya berkata ; mana daa!
yusuf ; usya jerr

aku bertanyakan pada khairunnisa lagi
Z : nisa buku tak dapat punn
K : cuba tanya teacher
Z : takut lah..tanyakan boleh ~?
K : kau nak kena marah ke; baik ko ckp skarang
Z : uhmm-yelah

samapi di meja guru -
Z : teacher, i have pas up my book....tak sempat aku habeskan ayat aku~
TL : (in BI) kalau tak da pada saya bermakna awak tak hantar
walawweei~!

aku pinjam buku nasuha untuk fotokopi
hah ! siap-
then today !
argghhhhh!

--------------------ini cerita 2 minggu yang lepas--------------

why teacher do this to me ?
TL : someone didn't get their book
lepastu, nama aku yang disebut
aku engad buku ape tah en
tgok tgok
Grammar and Comprehension

wehh !
nasuha tersenyum
then aku cakap : dia ni memang lahh-

walau apa punn yang terjadi-dia tetap cikgu aku
aku tetap hormat dia
hari ni jugak aku dapat paper BI

64%
weeh~! C derr
tapi, teacher ckp : (in BI) kamu jangan seronok sangat tetang markah kamu ni
kita tengok masa pep. intervensi next week





No comments: