Dec 12, 2010

i'm free...free and free now! aku x yah pikir pasal dia lagi..kitorang da buad keputusan yang "agak" betul tp seperti melukai hati seorang lagi..apasal pulak kan..?aku pun tak tau..n now on, aku just fikir pasal sekolah ..PMR lah..so kosentrate yah!..aku ni malang!..di permainkan orang, di buli..macam2 lagi..2 hari yang lepas, kepala aku terhantuk kat pintu peti ais, kne marah dengan mak aku..abang aku gelakkan aku tanpa sebab dan adek aku sakitkan hati aku.."Tak tanya punn.."..perkataan itu sellalu keluar dari mulut adek aku sekiranya aku bagitau satu FAKTA..untuk kegunaan dia jugak..sakai la~ HAHA'..bulan satu ni abang aku pi PLKN..kat Tawau,sabah..haha~padan muka dia..dan aku berharap agar aku x dapat masuk!~amin~..baju sekolah aku pun da beli..murah je~ -FITRI-..tu jenama baju sekolah aku..tudung dan kasut aku x dapat beli lagi..tudung aku pastikan KAMDAR dan kasut aku ALL AMERICA..tu memang stail aku..sedang aku bermain crime city dan cityville on fesbuk..sambil tu aku menaiplah post ni..aku da jarang bukak sebab mak aku x kasi bukak komputer ni..kne habeskan novel PANAS SALJU..boringgg!..

No comments: