Nov 2, 2010

♥caps LOCK..

aku benci ngan diri aku sendiri..!!
kau pun sama..aku benci juga..
hari ini adalah hari paling aku benci..!!!
buad perbahasan lintang pukang, markah paper macam bodoh...
aku rasa target aku x kesampaian..
Dia seolah olah memerli aku..H, D dan R..aku sayang korang tapi aku benci korang gak..
hanya budak bodo je yang boleh dapat markah macam tu..ahh!! terasa diri aku ni x berguna..
sia- sia saja usaha aku selma ini..!!aku telah menghampakan diri aku sendiri malah mungkin keluarga aku..!!
aku tak mau..!!aku x mau..!!hari ni aku mencipta sejarah dalam hidup aku sendiri yang aku dapat markah paling bodoh dalam kelas dan dalam hidup aku..aku rasa tahun ni nasib x menyebelahi aku..aku nak keluar dari 2 BIJAK..kerana hanya orang yang bijak shaja yang berhak duk dalam kelas itu..bukan aku..aku seda..
math..sekarang aku benci gila bapak ngan math..sains..aku boleh terima lagi..menitiskan air mata bukan mudah bagi budak seperti aku..tp aku hanya dapat menyimpan perasaan itu di dalam hati..aku x da sapa nk mengadu..mungkin mak aku akan "bunuh" aku selepas ini..aku ni malas, PhD whatever..memang sar sar aku kne 'bunuh' esok lusa dan tulat.. but..WHY ME..?..always ask like this..aku berharap agar masa akan berlalu dengan pantas..2010 bubye..2011..i'm coming..!!!sakit hatii..!!

No comments: