Sep 28, 2010

ah~

ah~ itu saja yg aku bleh ungkapkan..
knape perkara ini terjadi kepada ku lagi??
salah seorang ahli keluargaku telah dijemput ILAHI..
aku hanya reda dengan ketentuan-Nya..itu saja..
mula2 aku memang tidak percaya yg dia telah meninggalkanku..
sebak..hanya tuhan saja yg tahu..aku memegang tangannya buad kali terakhir apabila tangannya telah sejuk..
sebak yang teramat..aku masih mencari puncanya..tp apa yang mampu aku buad??
aku hanya budak yg x tahu apa2..aku tidak menunjukkan kesedihan aku di depan mak ayah aku..
aku amat sayang padanya kerana dia telah banyak berjasa kepadaku..sejak kecil lagi..
kenapa dia telalu cepat meninggalkan ku sedangakn aku mengharapkan yg terbaik buadnya..
tp,sekarang dia sudah tiada..tidak sempat untuk aku berjasa balik kepadanya..
aku hanya dapat membaca surah yassin utuknya dan taburkan bunga2an yg harum disirami air..
itu sahaja..sekarang, baru beberapa jam dia telah meninggalkanku..tp saudara maraku seolah2 x mengingati dia lagi..tp raut wajahnya tetap terpaut di ingatanku dan mustahil hilang di ingatanku..
aku terasa amat sedih..
hanya kenangan~  -AL-FATIHAH-

No comments: