Feb 22, 2011

woot

intervensi is OVER- hee:) sejarah tadi- sedihh kod, soalan 5 dah salah
apalah malang naseb aku ni ? aku tada mood nk jwb kertas geo, papeponn dah berlalu
aku taknak ada failed lagi-bagi seorang perempuan yang lemah. sedihh kodd
for NILA, trimas bebanyak sesangat sangat tau sbb banyak tolong aku, walaupun ianya sedikit tp amat bermakna- ohh, soalan 5 !kenapa kau begitu kejam, bukan apa aku dah hafal cuma aku da confused kerajaan maritim dgn agraria, sejarah yang memeningkan kepala aku-
banyak sangai perangai yang aku tengok mase priksa dlm klas aku
buad apa berkumpul kat tempat puvennesh, aku, nisa, alyaa-
then, meniru-setakat ni tak da sorang tp yg cuba meniru ada sorang
menangis sbb tak puas aty- sorang
bengang- sorang
lawak gila- sharil, nisa ; kalau borak dgn dorang sakit perut aku
moody- sorang
cuba untuk memukul orang - sorang
tu jelah yang aku dapat observekan
tapi en bila da lelama kat 3C-best pulak
better lah dari 2B,hee:)

No comments: