Feb 25, 2011

semnjak dua menjakk

tau takk korang, dari senyuman aku ni, ada keperitann nya
satu, aku diuji dengan kucing aku
apa jadi dgn kucing aku ?
tau takk- kucing aku hilangg ! dah 2 bulan dahh
merata aku cari~ ;(
dua, markah ujian aku merosot gilaa
agama, B ? walaweeii !
sejarah skarang ponn tak boleh skor
geo pulakk makin terukk !
ha ! apa nak jadi dengan aku ni ?
tu lah , aku ni agak bedooh..tulah turunn kelass, cehh !
tiga, aku kemarukk gila dengan ...Bruno Mars
hensem what ?
-JustTheWayYouAre-
sweet kodd lagu tu !
empat, tahun ni penyakit aku dah datang
kronik kodd, bertambahh !
aku sedihh sbb penyakit ni datang balik
korang tau aku sakit apa ?
penyakit aku dinamakan - P E M A L A S !
heh, malas nak buad homework..
bak kata mahfuzah " bila gila menguasai diri"
hehh~
lima, aku masehh terengadd dengan arwah nenek aku
sedihh, sampaikan aku boleh nangess secara tetiba jea
banyak kodd kenangan dengan dia..
apakan daya, Allah lebih menyayangi dirinya
enam, Ukiss !
ukiss ni buad aku naik gilaa..pelikk kod,
selama ni mana 2 kumpulan tak sefanatik begini
merata2 tempat aku tuliss perkataan ukiss..
meja, kerusi, buku, kertas peperiksaan jugakk
heh~ cikgu pelik apalah yang aku tuliss.
tujuh, aku benci gila bapak gila lebih gila, tak siuman dengan indonesiaall gila !
dorang ni memang tak da otakk, bangang, bengong, sakai, bedoohh !
ha, aku da lama simpan benda ni
it's time untuk luahkan perasaan
bukan apa, dari kecik aku berjirannkan orang jahanam
tapi aku tak join dorang, buad kenduri apa, copp ! 
takkan pergi..
dalah masuk negara orang tanpa izin (PATI)
heh, ada hati nak perang..pegidaa !
so, kepada jabatan imigresen-betul x ejaan ?
datanglah ke kampung pandan yang megah ini
check sorang2..bia padan muka ! haha~
legaa~
hehe~

No comments: