Feb 10, 2011

mamat moto-

busan kodd fasbuk sekarang
aku on dan aku off-tu je keje aku
semalam gila letih kodd-balik dari koko-ngaji-buad kerja rumah-11.00mlm
waah!tak brhenti kodd-banyak sangat
sambil menaip post ini sambil aku siapkan keje miss li
haha-taram je~tadi buad dengan khairunnisa-tergelak-gelak
nasib baik ada 'kamus' aku
kamus itu bermaksud- cik nasuha kita !
dia ni pandai kodd-apa yang aku tanya-jawab lah dia-yang dila pulak tengok2
sambil tu jugak berhati hati 'dijalan raya'
dijalan raya itu bermaksud- teacher!
dalah aku asyik berjalan bertanyakan kepada nasuha kita
tak pasal pasal kena marah-dah la hari ni mood di paling TERBAIK !
taknak hilangkan mood dia~

haha~pelik = =
tadi masa aku balik skolah' nak menuju ke gerbang pintu sekolah
tanpa disedari-sesuatu yang berlaku
aahh!
2 in 1 lah en perasaan aku ni
1-bengong
2-suka
tau x knape ?
cik abang UA ada di sebelah tapi hanya 2 saat
huh~aku still terengad gamba dia kat dalam fesbuk
cumilkodd-nak je aku letak gamba tu kad dalam blog aku
nnti tak pasal2 kecoh pergaduhan diantara aku, gadis F, gadis R, gadis A
mulut dorang macam longkang!
malas lah nk bertekak dengan dorang`
dia siap2 naik moto then verooom!hahaha-

masa perjalanan menujuke rumahku syurgaku ,
mamat UA tu ada kat depan aku je-wahh!
dia pandang2 belakang
aku tahu aku ni perasan dan aku tahu bukannya dia tengok aku ponn-
sedihnya- it's puppy love-tepuk sebelah hand
hahah~
papepun dia yang terbaik that i have met!

tapi en, dia ni kekadang menakutkan aku
kalau dia pandang, terkejut aku
aww! mulalah menggedik
aku dah save gamba dia dalam fon!
haha-

hajar ! jangan tanya apa2-
suka gitu2 je-not more than that-

mamat moto yang mata bulat-muka kecik-beg besaa-kepeng sikit
title for today

---------thanks for reading-------