Feb 18, 2011

kF

K = kawan
F = friends
walauapa pun bahasa, ianya tetap bermaksud yang sama
walau apa pun terjadi kita tetap akan bersama
selalunya kawan yang BestFriendForever ni akan bercakap begitu
sebanyak mana aku ada blog yang kekadang aku tak penaa nak update
mesti ada post yang berkaitan dengan kawan aku
siapalah aku kalau tak da kawan ?

sepatutnya aku tak patut tulis post ni sebb ni da melanggar kata-kata yang aku da berkata 
' aku takkan membuka dan menaip post '...tulah aku tak tetap-
aku ada ramai kawan tapi aku tetap dengan dorang- sehati sejiwa ? mungkin ~
di sekolah rendah, ramai kawan - di sekolah menengah, sikit kawan
uh- malang sungguh , tapi en kawan jugak yang buad kita rosak
manusia` tak henti buad kesilapan-seperti aku

aku ada ramai kawan tapi aku tetap dengan dorang- ye ke ?
pooja - walau sekarang tidak seberapa rapat ;( - terhebadd!!
Hajar - comel
peah - she's perfect !
farah- walau sekarang dah berjauhan ;(
cik nasuha  - ternyata dia yang terbaik dalan english, sebb tu aku panggil 'cik kamus'
dila  - budak yang suka " like-like" kat FB, uh~
khai - sentiasa keliru bila org panggil dengan nama panjang dia, khairol/ khairunnisa ? terbaik !!
den den - comel kodd dia- :)
nisa- budak ni lah yang aku keliru dengan khai-aduh~ tapi dia terbaik
nilaRosa - dia yang terhebat terbaik dan sebagainya ! dia selalu tolong aku, temankan aku kat FB
               dia terbaik lah ! BestFriendForever ! thanks nila-berkawan sejak darjah 5~ terharu;)
syaza - dia satu kepala dengan aku-itu dulu, old story, peminat paul smith seperti aku :D
izmi aliff - kawan terbaik , selalu senyum :)


walau apapun
kita tetap kawan, kan ?

No comments: