Feb 3, 2011

domo kun-

haha ; happy gila kodd..
tajuk pada hari ini : domo kun..mesti ad sebb aku letak tajuk sempena nama sebuah kartun yang agak pelik ni~
pagi tadi, aku gilah tesco; popular carilah sebuah buku yang bertajuk
"dr. jakeyll and mr. hyde"
then, makan KFC -fishes donuts-
waaHH! sedap kodd..
then, aku gilah kedai yang terletak agak tengah kat tesco tersebut
Bees'..kedai kek
terusya kek TIRAMISU
waHH! fevret aku tu- semenjak mak aku bawak balik kek tu; terasa nak makan hari-hari
oke; berbalik ke topik pada hari ini-
Domo-Kun=='
aku dapat patung dia..!waHH!comel kodd
then au dapat purse dia..
sonok kodd..dah la aku da lama mengimpikannya
ni gamba dia -

berharga = RM 10.00
berharga = 14.90

kalau dah ditambah berharga RM25.00 
akhirnya !
comel kodd- aku takkan kasi orang pegang!
bahaha-taklah seteruk tu kodd~
memang hepi gila lah !
selepas jeles ngan nyot' sbb dia ad beg domo
dapat jugak aku..
mula mula aku ckp aku nk beg dia
bila tengok harga-harga punn COMEL
RM 35.00 linggit maa-
  
lepas ni sasaran aku yelah :
NIKON D3100




ni ha- aku sedang mengumpul duet
ikat perut -x makan
insya-allah~
ataupun -
nampak sama kan- Dslr..
hadiah untuk PMR-mimpi jelah..
ntah PMR dapat bape A punn..
nak mintak ayah-tak sampai hati~
mak- beli domo-kun tu pun seperti bebankan dia

alahai- apalah manusia ni
kenapa kemahuan lebih-lebih ha.?
itujelah target 2011 selain dapat 8A PMR..
Nikon D3100/D7000
i'm coming!..
tunggu-kepada pekedai jangan habiskan jualan bagi jenos nkon ni yah!
kalau terdaya aku akan beli..
insya-allah-
korang yang membaca ni-doakan aku yah !


<3 thanks for reading <3


No comments: