Jan 19, 2011

saya..!

saya...!Puteri Islam, Catur dan Kelab Sejarah dan Geografi..itulah koko aku pada tahun 2011 ini..Setiap ari rabu balik jam 4.00 petang..memang memenatkan tapi apakan daya..kalo x pi kne sebat plak nanti..hari ni sungguh memenatkan dan menyeronokkan aku..Catur-ing sambil gelak tawa degan Siti Hajar, Sing a Song with Puteri Islam..tu yang aku buad selain belajar di dalam kelas..okok..kita start dari awal pagi..firstly, aku belajar subjek yang ada pada jadual kelas seperti biasa and then aku terserempak dengan beberapa orang mamat hensem..aduh! knapa..?sebenanya sorang je hensem iaitu jantung hatiku..[uA]..haha..wahai North Star user..mata mu bulat seperti duit syiling..kahkahkah..then pada jam 1.00 petang, perjumpaan kelab catur, sperti biasa Catur-ing lah en..then perjumpaan puteri islam..part ni aku suka..sebelum ni puteri islam x pena seramai 90 orang tetapi tahun ini rezeki untuk persatuan ini..seprti tahun2 yg lepas memang membosankan tapi tahun ni..bakkata iklan mee segera tu.."shiok"..banyak aktiviti menyeronokkan macam semalam lah jugak aku dibahagikan kumpulan dan aku kumpulan 2..sofiyyah kumpulan satu..dalam kumpulan aku tu ada lah dua org minah boleh dikatakan rock..sakit perut aku dibuatnya..menynyi lagu Puteri islam..seronok gila..yang ustazah dgn cikgu ilham gelak je tgok kitorng nyayi tunggang langgang..akhirnya kumpulan lain yg menang..aduh~hari ni cuti thaipusam..for Hindu's happy thaipusam..

No comments: