Jan 21, 2011

meh gotong royong!

hari ini skolah aku adakan gotong royong...yeyeh!
then, gotong royong - so kemas lah kelas, whatever~
antara gi klab sejarah-kelas memanggil-
aduh makin pening kepala aku samada untuk gi klab sjarah ato klas
cikgu Azizi - guru tingkatan 3C
hias klas bagai nk rak!
bhaha..-tp ape salahnya..cantik kodd -kalah klas lain
diatas-kuning dan dibawah PINK kalerr
sakit mata aku melihat warna itu
segala benda perhiasa diterbang khas daripada bilik seni SMKDL
cantik!

mula mula, bosan!
then, mengunting kertas bersama sama Nasuha, Dila dan Shahril..
pelik sbb mula mula aku tidak dilayan
weyh, engad aku tak da idea ka..?
skali, aku gi blakang terus tolong dorang walaupun x dipelawa
 gelak2 dengan dorang, no gadis A..happy kodd
no gadis N..hapi jugak
and no gadis A!
isnin-rabu...-exam Pra PMR..uji kemampuan aku!

hai pompuan..
mengedik ,menggatal, and so on..
ameda ni..?mula lah merepek~
menyampah!

hari ni, x jumpa dia
tapi jumpa dia yang lagi sorang
tapi ada lagi sorang
2 aku jumpa 1 aku ta jumpa
asal korang ni..?

No comments: