Jan 18, 2011

about 3C

3C..susah untuk aku katakan tetapi setelah aku 3 minggu bersama mereka, sudah sebati hidupku dan hidup mereka yang lain..tapi sebnanya x gam lagi!...cikgu2 yang kurang sporting berbanding cikgu tahun lepas membuatkan aku lebih tekun untuk belajar..nnti x pasal2 kne marah pulak..ketua tingkatan iaitu shahril izwan yang agak gila2 dan selalu buat orang tersenyum..P.A dia iaitu Asmida yang sampai skarang tak nk dekat ngan aku lagi..partner aku iaitu Yap Kar Yenn..pandai dan kadang2 tidur dalam kelas..rakan sepejuangan iaitu Nasuha, selalu menyusahkan dia sampaikan dia malas nk layan aku.."agaknya"..Dila yang asek berkepit je dengan si nasuha tu sampaikan aku kadang2 bersendirian di dalam kelas..Mrs. Li yang agak garang dan selalu buat lawak..kadang2 aku terbawak2 lawak dia sampai kerumah..Khairunnisa atau aku panggil Nisa, tha best! naseb baik dia ad..Mr. Anthony yang agak menggerunkan di luar tapi seperti orng kata 'dalam hati ada taman'..bhahaha..itu dari sudut pandangan ku..

No comments: