Dec 7, 2010

familei...♥

familei means family..semua org dlm dunia mesti ad kluarga sendiri, kalo x ,x mungkin dia dilahirkan di dunia ini..seperti aku manusia biasa yang lemah dan hanya berharap yang terbaik di dunia dan di akhirat..begitu juga anda..disini, saya ingin menceritakan tentang keluarga saya..bapak aku yang aku panggil dia "ayah" akan marah aku jika aku patahkan kerusi.."takut"-dalam hati aku..ibu aku yang aku panggil "mak"..dia seperti mengaggap aku sebagai anak muridnya."mak nk zati dapat 8A,kalahkan abang".. huh-keluhan hati aku.. mempunyai abang yang agak pandai dan mempunyai perangai yang buad org menyampah..dia selalu pergunakan aku sebagai bahan tertawanya..ingat aku ni boneka yang boleh dibuad bahan tertawa-bisik hatiku..adik, aku benci part ni..!ayat yang sering aku guna untuk adik aku yelah- x boleh diharap dan benci dia..perangaina yang selalu mengunggkit kisah lalu yang memalukan aku membuadkan aku bertambah benci dengan dia...itu keluarga aku, belum lagi saudara mara aku yang lain..-jaga tepi kain org dan busybody.. selalu mengkritik aku..-agak2 lah

No comments: