Dec 26, 2010

Coretan 2010

atas permintaan ramai( ye ke..?), saya di sini ingin menaip satu lagi post yang terakhir untuk bulan ini dan untuk tahun ini jua..2010, tahun yang penuh dengan peristiwa memalukan(terutamanya), memeritkan( ye!betul tu) dan menyakitkan aku( semestinya!!)..dan tahun ini x semeriah tahun lepas..hurm!.aku, budak biasa yang memerlukan kasih sayang( peliknya ayat ni)..semua org perlukannya..aku tau!dan tahun ini nasib x menyebelahi aku, korang tau knape aku ckp gitu..? markah priksa aku, bedebushhh! jatuh merundum dan sangat really menyakitkan hati aku..!dan tahun ni aku dapat ramai kawan baru tp yg aku sedihnya, kawan suka belambakkkk! tp kawan sedih aku....(cemiiuut!) tahun ni aku terasa sangat sakai!dan tahun dpn pun sakai sebb aku kne terpaksa dan dipaksa untuk memakai tudung besa!! L..not M, slama ni aku x menaip sebb adek aku nih! menyibuk..asal aku menaip dia membaca dan part yg aku x suka dia akan kasi tau semua org kalo dia x puas aty!..susah dpt adek cmtu..maseh merindui sekolah yang aku tinggalkan buad selama lamanya( eisy! merapu)..beberapa bulan saja..dan akhirnya aku dapat menghabiskan novel yang bertajuk "panas salju" yang x best!..yahoooo!..x payah la aku nk menghadap novel tu lagi...hee:) aku rasa tajuk post ni x sesuai la..yang sesuai.."2010 dan aku"...haha baru ada kamestri..huhu..td aku tgok citer hantu kak limah balik rumah kat MBO..serious aku ckp aku x gelak langsung..x lawak langsung!!..buang duet je beli tiket..baik aku tgok cite org putih..guliver's travel..?amenda lah tajuk dia tu..huhu~..aku maseh

No comments: