Dec 1, 2010

busan..

ha, dah lama sungguh aku tidak membuat post baru..ad macam2 halangan menimpa aku..PC buad prob, wireless tak boleh gne dan mak aku tak kasi..tp akhirnya.,trcipta sudah post ini sekarang..aku skrg tengah ..insya allah aku akan post lagu tu kat blog ni..setiap hari aku terengadkan dia, tp mungkinkah..?mungkin tidak..tunggu masa untuk beli baju sekolah dan buku sekolah..malaslah nk buad post panjang2..terima kasih kerana korang sudi membaca post aku yang sebelum2 ni yang lagi tahpape..ha..time for reading a boring novel.."PANAS SALJU"..urgh! Paul Smith..aku skarang tgh kumpul duet tuk beli kau punya beg..Paul Smith..skrg aku ad dua pasang baju T-shirt  kau dan now, aku tgh pakai la ni..Paul Smith..kau memang kreatif...Paul smith, walaupun kau tak berapa hensem seperti Choi SiWon..tp aku meminati kau..Choi SiWon, aku hanya meminati mata kau saja..Alaxender, aku hanya meminati senyumanmu sahaja, Kevin, aku hanya meminati hidungmu sahaja dan Lee Hyun Joong(CN BLUE)..suara kau yang lunak membuatkan aku terpaut..oh, artis korea..kau membuatkan aku gila..Rain, yang menyanyi untuk "welcome to Incheon"..best..!hensem..haha...

No comments: