Dec 27, 2010

bola oh bola

bola oh bola, tengah hangat sekarang pasal endon bangang lwan dgan harimau malaya..da sar2 garuda tu kalah..3-0..masa tu harimau malaya kalah teruk kat dorang 5-1..tp bukan penghalang untuk malaysia bangkit semula en en..?di sini, aku berasa sangat sangad x puas aty sebb dorang tuduh negara kita guna dukun..amenda ni,..?pi belah la dorang tu dan dorang x prasan lagi kalo dorang kne bencana kitoranglah yang tolong..hurm..apelah masalah manusia x mengenang budi nih..?mcm2 tuduhan dilemparkan tp malaysia sabar je sebb ktorang tahu yang sabar itu separuh daripada iman.. ye dakk..?esok, ato aari rabu yang cukup agak bersejarah untuk kita meraih kemenangan..bola, buad orang gila sampaikan sanggup bangun dari tido 3 pagi semata2 untuk tengok bola..haish!!..forget about bola..and now..kosentrett pada PMR yang bakal tiba untuk candidates PMR 2011..math, aku paling lemah dalam 8 mata pelajaran yang aku belajar..entah knapa aku x boleh tingkatakn aku punya markah ..yang boleh pun D..huh~...almaklumlah dari skolah rendah aku gini..insya-allah aku boleh buad semua matapelajaran pada PMR akan datang...huhu~..to all my fan(ye ke..?) x lah to all my friends..aku harap korang saba ye..aku skarang dah malas nk update blog ni lagi..kalo ad masa aku akan update blog nih dan aku akan re-desingn balik..huhu..dan jgn lupa bagilah pendapat utuk aku memeperbaiki kelemahan dalam blg nih kat FB aku..that's all..:)enjoy it yah~

No comments: